دختر شیطون

یه دختر شیطون که عاشق پدرمادر و داداش کوچولوشه

دختر شیطون

یه دختر شیطون که عاشق پدرمادر و داداش کوچولوشه

تابع قوانین جمهوری اسلامی
تموم آهنگ های مورد علاقمو واسه هوادارانم میزارم

  • ۰
  • ۰

بروزترین آهنگ‌ها در نودهشتیها

نودهشتیها با به روزترین اطلاعات و آهنگ‌ها شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کند. به طورکلی تاریخچه موسیقی به سالیان بسیار دوری بر می‌گردد، زمانیکه مردم شاید به عوامل زیادی از جمله احساس خشنودی یا برای ترکیب خود با طبیعت دست به پدیداری موسیقی و تولید صدا کردند. موزیک به یکی از فعالیت‌های بشر که محتوای به وجود آمدن آن یا همان مایه‌ی به وجود آمدن آن صدا و سکوت می‌باشد می‌گویند. موسیقی را همان هنر بیان احساسات به وسیله‌ی آواها می‌گویند که به صورتی باید باشد که شنونده از شنیدن آن لذت ببرد و در احساسات او تغییری ایجاد شود.
موزیک به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که در نودهشتیا به صورت کامل‌تر به آن پرداخته‌ایم ولی به طورکلی اگر بخواهیم به آن اشاره کنیم موسیقی به صورت موسیقی‌های کلامی و موسیقی بی‌کلام وجود دارد.

عکس موزیک

تاریخچه موزیک

به ادامه مطلب مراجعه کنید…

انواع سازها:

آلات موسیقی یا ساز به ابزاری که برای نواختن و تولید موسیقی استفاده می‌شود گفته می‌شود. آلات موسیقی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که به قسمتی از آنها اشاره می‌کنیم:

آلات موسیقی بادی: نی، سرنا، کرنا و نی انبان از جمله آلات موسیقی بادی می‌باشند.
آلات موسیقی زهی، کششی: کمانچه، بربط، گیتار، تار، سه تار، رباب و ... از دسته آلات موسیقی زهی یا کششی می‌باشند.
آلات موسیقی ضربی: دهل، دایره طبل و تنبک از دسته آلات موسیقی ضربه‌ای می‌باشند.
آلات موسیقی زهی کوبه‌ای: در ایران معروف‌ترین آن سنتور است.
ساز شستی‌دار: از معروف‌ترینه این ساز می‌توان به پیانو اشاره کرد، ارگ ویرجینال و ......
سازهای الکترونیکی: ارگ برقی، درام الکتریکی، کیبورد، گیتار بیس، سه تار الکتریکی و ... از دسته سازهای الکترونیکی می‌باشند.

شما می‌توانید با مراجعه به نودهشتیها با این آلات بیشتر آشنا شوید و به دانلود و گوش دادن بسیاری از این مدل سازها و موسیقی‌ها بپردازید، نودهشتیا ارائه دهنده‌ی موزیک‌های مختلف برای سلیقه‌های مختلف می‌باشد.

عکس نودهشتیها

خوانندگان ایرانی و خارجی

تاریخچه موزیک

بیوگرافی خوانندگان ایرانی و خارجی:

شما در نودهشتیا می‌توانید با بیوگرافی خوانندگان محبوب خود آشنا شوید.
به دلیل حجم بالای خوانندگان ایرانی و خارجی در دنیا و پراکندگی وسیع مطلب در رابطه با این موضوع ما در اینجا به تعدادی از اسامی خوانندگان در داخل ایران و تعدادی در خارج از ایران می‌پردازیم. (نودهشتیا)

 

خوانندگانی که در ایران در حال فعالیت هستند:

 

سیروان خسروی: خواننده و تنظیم کننده سرشناس موسیقی پاپ ایرانی.
بابک جهانبخش: از نمونه کارهای این خواننده ایرانی می‌توانیم به اکسیژن، منو بارون، مدار بی‌قراری اشاره کرد، این خواننده هم اکنون در حال ساخت آهنگ‌های جدید خود نیز می‌باشد.
محسن یگانه: این خواننده که محبوب بسیاری از مردم ایران می‌باشد چندین سال است با ساخت آهنگ‌های خاطره‌انگیز خود برای مردم ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
رضا صادقی: این خواننده که با وجود سختی‌های فراوانی که در سال‌های حرفه‌ای خوانندگی خود کشیده، هنوز هم با ساخت و تولید آهنگ‌های بسیار زیبا مورد توجه مردم و صدا سیمای ایران قرار گرفته است.

 

از معروفترین خوانندگان خارجی:

 

مایکل جکسون (michael Jackson)، انریکه (Enrique)، عدل (Adele)، فیفتی سنت (50 cent)، امینم Eminem))، ریحانا (Rihanna) اشاره کرد که در نودهشتیا می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

 

**نودهشتیا ارائه دهنده موزیک‌های روز دنیا.**

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی